Hirdetmények

Kedves Szülők!

Több alkalommal előfordult, hogy egy időpontra ketten érkeztek, abban a hiszemben, hogy mindketten foglaltak időpontot. A probléma oka az, hogy az egyik esetben a foglalás véglegesítése nem történt meg. Ennek elkerülésére azt javaslom, hogy: 

foglalás végén mindig ellenőrizzék a Foglalt időpontjaim
menüpontban, hogy bekerült-e az időpont a rendszerbe! Aki a foglalási
folyamat végére ért (tehát tényleg foglalt), annak ez nem kerül
semmibe, mert a sikeres foglalásról tájékoztató oldalon felkínálunk
egy "Ugrás a foglalt időpontjaimra" gombot. Aki a foglalás közepén
félbehagyja a folyamatot, annak a menüből kell kikeresnie ezt a
lehetőséget, és ő remélhetőleg ezen a ponton szembesülni fog azzal,
hogy igazából nincs foglalt időpontja.

Üdvözlettel: Simkó Róbert